Friday, June 3, 2011

Асуултын хариу-"Зөвлөмж" 4-р хэсэг.

Асуултын хариу-"Зөвлөмж" 4-р хэсэг.

Асуулт:

-Сайн байна уу? Би саяханаас таны зөвлөлгөөг,олж уншлаа. Их буянтай, олонд хүртээлтэй ажил хийдэг хүн байна. Бид Чехэд амьдардаг.Одоо 8н сартай охинтой. Охиноо унагачихсан юмаа. Тархи нь доргисон байх, хоолоо идэхээрээ бөөлжөөд байхын. Таны зөвлөгөөний дагуу массаж хийж болохуу? Бас өөр асуулт байна. Охины маань өтгөн байнга хатдаг, энэ ямар учиртай юм болоо?

Зөвлөмж:

Толгойд иллэг хийж болно. Их бөөлжөөд байвал наанаа эмчид үзүүлээрэй. Аптекаас клизм аваад 2 хоноод 50мл р клизм тавиад байхад хэвийн болно Сүүн тэжээлд хүүхдийн баас хатаад байдаг юм.

Асуулт:

- Маш сайхан зөвөлгөө өгч байгаад баярлаж байна.Би Америкт амьдардаг.Миний хүзүү баруун талдаа бас гар өвдөөд удаж байна.Олон ч эмчид үзүүллээ эдгэрдэггүй.Их зовоож байна.
Таниас зөвөлгөө авч болох уу?

Зөвлөмж:

Баруун гар жирэлзэж,мэдээ алдараад хүчтэй өвдөөд,хаяа босож суухад толгой эргэх гээд байвал хүзүүний нугламд нэг мэдрэл дарагдалтай байдаг. Эсвэл баруун дал мөр дамжин хүндэрч өвдөөд байвал цөсний өтгөрөлт хуянгаас болно. Аль алинд нь зүү, бумба,зөөлөн тосон массаж хийлгэнэ. Цус шингэлэхэд хаяа нэг аспирин ууна.Голдуу нимбэгтэй цай уу. ЭХО д цөсний чулуу,цөс элэгний үрэвсэл байна уу? шалгуулаарай.

Асуулт:

-Сайн байна уу? Та. Таниас зөвөлгөө авах гэсэн юмаа.Хүүхэд маань 2 настай.Гэтэл саяхан жирэмсэн болчихлоо.Уг нь ийм ойрхон гаргах төлөвлөгөөгүй байсан юмаа. Учир нь урьд нь жирэмсэн байхдаа өтгөн их хатаад,бургуй тавьж гаргадаг байлаа төрсний дараа эмчлүүлж чадсангүй дахиад жирэмсэлсэн.Одоо дахиад миний зовиур гарч ирнэ гэдгээс айгаад байх юмаа.Надад энэ хүүхдийг гаргах,сэтгэл зүйн болон,нийгмийн боломж бүрдээгүй гэж бодоод байна.

Зөвлөмж:

Хүүхэд төрүүлэхэд:-Эрүүл мэнд амь насанд заналхийх өвчин
-жирэмсний хордлого
-Зайлшгүй нөхцөл байдал
зэрэг шалтгаанууд халгаатай.

Өтгөн хаталтаас айх хэрэггүй. Хүүхэдээ төрүүл, эх хүн хүүхдийнхээ төлөө ямарч бэрхшээлийг туулж чадах байгалаас заяасан "Инстэнкт" ур чадвар байдаг юмаа. Хүүхдээ төрүүлсэн байхад аз жаргалын үүд нээгдэнэ.

Асуулт:

-Сайн байна уу? Цахилгаан саалтуурыг дамжуулан хэрэглэхэд ямар нэг халдвар авах эрсдэл бий юу? Найдвартай ариутгах арга байна уу?

Зөвөлгөө:

-Саалтуурын хөхөндөө тулгах хэсгийг усанд буцалгаж ариутгана. Хүүхдэд эхийн сүүний дархалаа ямарч өвчнөөс сэргийлж чадна. Хүүхдийн угжийг өдөр бүр угааж цэвэрлэж, буцалгаж ариутгана. Ямарч эрсдэл гарахгүй.

Асуулт:

-Сайн байна уу? Эмчээ. Би 8 ангид байхдаа идээт үрэвсэлийн хагалгаанд орсон юм л даа. Тэрнээс хойш миний хөлний судаснууд хавдаад халуу дүүгж дараа нь хагарч хөхрөөд тэр чигээрээ тогтчихдог миний хоёр хөл хоёулаа. Хөлний хуруунууд тэр чигээрээ хөх өнгөтэй ингэж явсаар олон жил өнгөрлөө.Цаг агаар дулаараад ирэхээр хөлөө ил гаргаад явж чадахгүй. Энийг мэдэхгүй хүмүүс намайг хүнд зодуулсан гэж л бодохоор. Тэгээд ч эмнэлэгт очихоор онош нь гарч өгөхгүй юм тэгээд хий дэмий цаг хугацаа алдаад... Заримдаа алхаж ч чадахаа больдог. Хаана хандах уу? Би одоо яах вэ? ингэж яаваад бүр хоёр хөл дээрээ явж чадахаа байх вий гэхээс үнэхээр их айх юм. Надад туслаач эмчээ? болж өгвөл Миний и майл-руу явуулсан ч яахав.

Зөвлөмж:

-Цусанд сахарын хэмжээ хир байна.Наад хөлөө Зүрх судасны мэс засалд үзүүлж хагалгаа хийлгээ "Рино" гийн хэлбэрийн өвчин байна. Тамхи,утаанааны хороос ийм өвчин эхэлдэг Судасны гүрвэлзэх хөдөлгөөн алдагдсанаас үүсэх түгжирэлийг нэн түрүүн арилгах хэрэгтэй. Судсаны бөглөрөлийг тодосгогчтой зураг авна ЭХО д харж оношлож эмчилгээ хийлгээрэй

Асуулт:

Би зогсоо ажил хийдэг. Ойрын хэд хоног ажилаас ирсний дараа хөл чилж өвдөх болсон. Хөлний маань судас тодорч бүдүүрсэн байна. Манай ээж эгч бас ийм байсан. Би их санаа зовж байна. Тусгай оймс байдаг гэсэн хаанаас авбал зүгээр вэ?

Зөвлөмж:

ЭХО д хөлийн судасаа харуулаа.
Тусгай оймс байдаг.Эмнэлийн багаж,материал, нөхөн сэргээх,протез зардаг дэлгүүр зарим газар аптекэд зардаг. Нимбэгтэй цай, монгол эм 3 үрийн тан сайн уу цус шингэн байхад хөлийн судас бүдүүрэхгүй. Хөлийн судас хатуураад өвчин их байвал мазь Вышневкийтэй боолт хийгээрэй.

Асуулт:

-Сайн байна уу?.Манай хүүхэд 3 сартай. Манай хүүхэд сайн мяраалахгүй юм.Миний хөхний сүүний илчиллэг муу байна уу?. Юунаас болдог вэ?

Зөвлөмж:

-Хүүхэд өвдөж уйлагнахгүй хөхөө сайн хөхөж байгаа бол санаа зоволтгүй. 4 сараас нэмэгдэл хоолондоо орохоор мярайлана.

Асуулт:

Би төрөөд нэг сар болж байна. Жирэмсэн болоод бамбайтайгаа мэдсэн. Гэтэл одоо хоолойн дээр бамбай томорч харагдаад байдаг болчихлоо. Нүд бүүр бүлтийгээд,бас даралт ихдээд байгаа. Пропилтиоурацил ууж байсан. Бамбайны эм хүүхдэд нөлөөлдөг гэж сонсоод уухаа больчихсон. Хөхүүл болохоор хүүхдэд нөлөөлөхгүй эмчилгээ байгаа юу?

Зөвлөмж:

Жирэмсний хордлого,төрхийн хүндрэлээс бамбайн булчирхайн өөрчилөлт гардаг.
Хөхүүл хүн монгол эм ууж болно.Гоюу 19, Сожид гэдэг эмнүүдийг уу.Химийн эм уухаасаа өмнө хөхнийхөө сүүг сааж хөлдөөд хадгалж байгаад хүүхэдэд өгч болно шүү. Монгол эм уугаад засрах байхаа.

Асуулт:

Сайн байна уу?.Би нэг юм асуух гэсэн юм.Би тамхи татаад 3 жил болсоон тэгээд жирэмсэн болоод гарсан.Харин төрсний дараа тамхи татмаар санагдаад татаад эхэлсэн.
Хүүхэдээ 7 сартайгаас эхэлж татсан.Одоо хүүхэд маань 10 сартай хөхний сүүгээр дамжиж тамхины хор шингэх үү?

Зөвлөмж:

Тамхи татаж байгаа бол хүүхдээ хөхүүлж болохгүй. Тамхины хор уушигны эд эсээр дамжин шууд цусанд орж улмаар хөхний сүүгээр дамжин хүүхэд хордуулж байгаа. Хүүхдийн дэргэд тамхи татах бас л хүүхдийг хордуулна. Тамхинаас гарах хүсэлтэй хүнд чихний зүүг тавьж цус шингэлэх 3 үрийн тан уулгаж тамхинаас гаргадаг. Тамхинаас гаръяа гэвэл уламжилалт эмнэлгийн эмч дээр очоорой.

Асуулт:

Сайн байна уу? Би одоо 4 сартай хөхүүл хүүхэдтэй.Гэтэл миний өтгөн хатаад 4-5 хоног өтгөнөө гадагшлуулж чадахгүй юм.Бүр их хатаад ургамалын цай уугаад байцаа,алим аль алийг хэрэглээд нэмэр алга.Тосон клизм тавиад шингэрэхгүй юм.Хөхүүл болохоор хамаагүй эм ууж болохгүй юм.Надад зөвөлгөө өгч тусална уу?

Зөвлөмж:

Хүүхэд төрүүлсний дараа цусанд бамбайн хордлогоны үлдэцээс,савны байрлал өөрчилөгдсөнөөс баас хатаад байдаг. Иймд-цэвэр ус ихээр уу.
-байцаа буцалгаад шүүс уу.
-байцаа вандуй идээ
-бага зэрэг гашуун шокалад ид
-шингэн тараг уу
Монгол эм -сожид,гоюу гээд эм уу -аптекаас ENEMA 20 гэдэг клим тавь.
-Хятадын ургамалын гаралтай "FUNFAN LUHUI JIAONANG" гэдэг эмийг өдөрт 1 капсул ууна.Хүчтэй өтгөн хатахад өдөрт:-Өглөө,үдээс хойш 2 удаа ууна. энэ эмчилгээ ямар үр дүнтэй байгааг бичээрэй.

Асуулт:

Сайн байна уу? Би 21 настай. Бага байхаас л өтгөн хатаад зовоогоод байсан.Одоо ч хэвээрээ.Би 7-10 хоногт клизм тавьж байж хүндэрдэг.Тэр болгондоо бүдүүн гэдсэний амсар шархалж цус гарна.Ямарч эм тан нэмэр болохгүй байна.Надад туслаач хаана ямар эмнэлэгт үзүүлж эмчлүүлж болох бэ?

Зөвлөмж:

Мэс засалын эмчид үзүүлнэ.Бүдүүн гэдсийг дурандах,компютерный томограммын шинжилгээ хийлгэж оношоо сайн тодруулна. Бүдүүн гэдэс гогцоорон байрлал нь өөрчилөгдсөн эсэхийн сайн тодруулж эмчилгээ хийлгэх хэрэгтэй.

Асуулт:

Сайн байна уу? Би таньд ажилын өндөр амжилт хүсье! Би төрөөд 1 сар болж байна.
Төрсөний дараа 4-5 хоногт 2 хөл маш их хавганасан.Одоо хөл маш их өвдөж байна.Интернетээс харахаар Вений судасны бөглөрөл юм шиг байна та надад зөвөлгөө өгч туслаач.

Зөвлөмж:

Төрсөний дараа умай агшихад судас дарагдсан байна.
-Умайгаа дээш болгох дасгал хий өгзөгөө дээш өргөх хөдөлгөөнөөр хийнэ.
-Умайг агшаахын тулд мөөгтэй шөл уу.
-Зүрх судасны эмчид үзүүлээд контрасттай судасны шинжилгээ хийлгээ. -Хавантай хөлдөө зүү тавиул.
-Хавантай хөлийн чинэрч байгаа хэсэгт мазь Вышневскитэй боолт хийгээрэй
-Эмэгтэйчүүдийн эмчид үзүүлж умайн байрлалаа үзүүлээ.Умайн байрлал хэвэндээ ороход хөлийн хаван бууна. Маш хурдан эмчилгээ хийлгээ.

Асуулт:

Сайн байна уу? Эмчээ.Би 5 сартай жирэмсэн. Ер нь сүүлийн 4 жил өтгөн хатаж гарахгүй болсоон. Бүх шинжилгээнүүд эрүүл гарсан.Бүхий аргаар үзлээ нэмэр алга.Та надад зөвөлгөө өгөөч эмчээ,одоо жирэмсэн болохоор хэцүү байна.Аан бас жаахан юм идэхээр гэдэс хаграх гээд дүүрээд байх юм.

Зөвлөмж:

Уламжлалт анагаах ухааны ойлголтоор "Олгойн хийн" өвчин юмаа. Цутгалан гэдсэнд олгойн хий дүүрээд түгжрэл үүсгээд байдаг. Монгол эм уу. Хэвлийд байгаа урагт муугаар нөлөөлөхгүй. эмний нэр:
-Тунгалаг5 өглөө 1 тун
-Сэмбэрүү13 Өдөр 1 тун
-Сожид Орой 1тун уу
Гэдсэндээ сүүлний тостой иллэг хий Тостой даавуу индүүдэж халуун бүлээн жин тавь Энэ эмчилгээг сараас илүү хийнэ эмчилгээгээ 14 хоног хийгээд холбогдоорой сайн болно.

Асуулт:

Сайн байна уу? Эмчээ манайх гадаадад байдаг юмаа.Манай охин 3 настай.Саяхан халуураад амаар нь дүүрэн юм туурсан байсан. Ам нь гэмтсэн юм шиг,хоолой нь идээлсэн юм шиг байхаар нь эмчид үзүүлсэн аль аль нь биш AFTY ийм өвчин тусссн байна гэх юм тэр нь ямар өвчин болохыг ойлгохгүй байна.Энэ өвчний товчилсон нэр юмуу? Аюултай өвчин юм уу? Таныг тайлбарлаж өгнө гэдэгт найдаж байна.Баярлалаа.

Зөвлөмж:

AFTY гэдэг вирусын нэр хүүхдийн ам гэмтэх өвчин юмаа. Санаа зоволтгүй. Перкись водород бага % уусмалаар амыг арчаад зүгээр болно. Эсвэл аптекаас SEPTODENT A аваад амыг зайлуулж бас болно.Хүүхдэд Улаан бурхан гэдэг шиг нэг удаа өвдөөд дахиж өвдөхгүй амны салстын өвчин юмаа.

No comments:

Post a Comment